søndag den 13. juli 2008

Sangen om hatten

Er vild med Hatten
Tekst: Kasper Kiilerich
Musik: Lizzie (Ramt i Natten)


Der noget der brænder, ind i mig
Når jeg bær dig, foran mig
du holder vand ja, du så tæt
ja jeg vil bær’ dig lige nu

Hvad med den kant der, rundt om dig
du blæser ilden, frem for mig
I mine hænder, det gik så stærkt
og bålet blusser oh oh oh

Er vild med hatten, oh mit hjerte
under bålets smukke lys
Er vild med hatten, oh mit hjerte
Blir’ lej’rens store gys.

Er vild med hatten, oh mit hjerte
under bålets smukke lys
Er vild med hatten, oh mit hjerte
Blir' lej’rens store gys.

Jeg bager brød ja, i min hat
så væk med weber, det’ noet pjat
Det er en surdej, mangler gær
En ovn i ler nej, ikke nu!

Hvad med den rem der, rundt om dig
det er et våben, kun for mig
og hvad med Schweizer, ik til mig
den er for tøzer oh oh oh

Er vild med hatten, oh mit hjerte
under bålets smukke lys
Er vild med hatten, oh mit hjerte
Blir’ lej’rens store gys.

Er vild med hatten, oh mit hjerte
under bålets smukke lys
Er vild med hatten, oh mit hjerte
Blir' lej’rens store gys.

Ingen kommentarer: